Η χριστουγεννιάτικη καμπάνια του βρετανικού πολυκαταστήματος John Lewis πείθει ακόμα και τον Σκρουτζ να μπει στο χριστουγεννιάτικο πνεύμα αφού έχει επιλέξει για πρωταγωνιστή έναν πιγκουίνο, τον Monty και ένα αγοράκι, τον Sam, και επιβεβαιώνει τον κανόνα του μάρκετινγκ που ορίζει πως όταν προβάλλεις παιδιά και ζώα έχεις κερδίσει το κοινό.
Έτσι και έγινε με το χριστουγεννιάτικο φιλμ του Sam και του Monty που μέσα σε 24 ώρες από την αρχική προβολή του έσπασε κάθε ρεκόρ κοινοποιήσεων στα social media, το οποίο εστιάζει στη φιλία του μικρού Sam με το κατοικίδιο του, τον πιγκουίνο Monty.
Ο κόσμος της παιδικής φαντασίας και η ουσία των Χριστουγέννων δένουν αρμονικά σε ένα φιλμ που συγκινεί ή απλώς σε κάνει να χαμογελάς. Σε όλα αυτά συμβάλλει και η μουσική επένδυση με το τραγούδι του John Lennon “Real Love” σε μια εκτέλεση με τη αιθέρια φωνή του Tom Odell:
Ναι, και είναι ακόμα Νοέμβριος…