Όταν δύο αγαπημένες γεύσεις που λατρεύεις γίνονται μια τότε το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι σου αρέσει το Chivas αλλά και τα μηλοπιτάκια. Σκέφτηκες ποτέ να τα κάνεις τη πιο νόστιμη συνταγή συνδυάζοντας αυτά τα δύο; Ε, μάλλον ήρθε η ώρα.
Υλικά
2 συσκευασίες ζύμη κουρού
8 πράσινα μήλα ξεφλουδισμένα και κομμένα σε τετράγωνα
6 κουταλιές της σούπας βούτυρο
½ φλιτζάνι λευκή ζάχαρη
½ κούπα μαύρη ζάχαρη
½ φλιτζάνι μαρμελάδα μήλου
¼ κουταλάκι του γλυκού φρέσκο τριμμένο μοσχοκάρυδο
½ κουταλάκι κανέλα
1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι
84ml Chivas
2 κουταλιές της σούπας αλεύρι
Για την επικάλυψη
2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη άχνη
1 κουταλιά της σούπας κανέλα
Εκτέλεση
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 250 βαθμούς. Σε μια μεγάλη κατσαρόλα προσθέτουμε τα μήλα με λίγο νερό, τη λευκή και τη μαύρη ζάχαρη, το βούτυρο, τη μαρμελάδα, το μοσχοκάρυδο, την κανέλα και το αλάτι. Ανακατεύουμε και μαγειρεύουμε για 15 λεπτά μέχρι να μαλακώσουν τα κομμάτια μήλου. Ρίχνουμε το μείγμα και το αλεύρι και αφήνουμε τη σάλτσα για να πήξει για ένα λεπτό περίπου. Στη συνέχεια τοποθετούμε το Chivas και ανακατεύουμε για άλλο ένα λεπτό περίπου. Αφαιρούμε από τη φωτιά και το αφήνουμε να κρυώσει. Ανοίγουμε το φύλλο και με ένα κουπ πατ κόβουμε σε στρογγυλά κομμάτια τη ζύμη. Γεμίζουμε τη κάθε ζύμη με 1 1/2 κουταλιά της σούπας από το μείγμα και στη συνέχεια κλείνουμε τοποθετώντας λίγο χτυπημένο αυγό στην κορυφή από κάθε μηλοπιτάκι. Ψήνουμε για 30 λεπτά μέχρι να ροδίσουν. Αμέσως μετά από την αφαίρεση τους από τον φούρνο πασπαλίζουμε με κανέλα και ζάχαρη άχνη.
Μη ξεχνάς πως η νέα συλλεκτική έκδοση Chivas 12 «Made for gentlemen» είναι το διαβατήριο σου για στυλ και εμπειρίες πολυτέλειας. Η δεξιοτεχνία, η γενναιοδωρία και το πάθος για ταξίδια είναι τα βασικά στοιχεία της συνεργασίας δύο βρετανικών luxury brands: του Chivas Regal και της Globe-Trotter, διάσημης για τις πολυτελείς χειροποίητες αποσκευές της. Αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι το νέο συλλεκτικό μεταλλικό κουτί-δώρο Chivas 12 “Made for Gentlemen” από την Globe Trotter.
Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός της νέας συσκευασίας Chivas 12 “Made for Gentlemen” από τηGlobe Trotter αναδεικνύει τη μοναδική εμπειρία που προσφέρουν τα ταξίδια ανά τον κόσμο. Ανάγλυφα σχέδια στο εξωτερικό μέρος του κουτιού αναπαριστούν χαρακτηριστικά μέρη από τις αποσκευές Globe-Trotter υπογραμμίζοντας τη μοναδική τεχνική και την ποιότητα κατασκευής τους. Με έμπνευση την παράδοση, σύμφωνα με την οποία κάποιος τοποθετεί αυτοκόλλητα πάνω στις αποσκευές του για να επιδεικνύει περήφανα τους προορισμούς που έχει επισκεφτεί,η διακόσμηση της συσκευασίας συμπληρώνεται από χειροποίητα αυτοκόλλητα αποσκευών που αναπαριστούν πόλεις-σύμβολα σε όλο τον κόσμο. Τα αυτοκόλλητα που σχεδιάστηκαν στο χέρι από τον Βρετανό εικονογράφο Andrew Davidson ειδικά για τη νέα συσκευασία Chivas 12 “Made for Gentlemen” αποτυπώνουν το πνεύμα κάθε πόλης αναδεικνύοντας τα χαρακτηριστικά αυτής αλλά και των δύο brands.
Η νέα συνεργασία του Chivas με τη Globe-Trotter πραγματοποιείται στο πλαίσιο της πλατφόρμας “Made for Gentlemen”, που υλοποιείται για 4η συνεχόμενη χρονιά. Κάθε χρόνο, η συνεργασία του Chivas με μία εταιρεία που εκφράζει απόλυτα το πάθος για δεξιοτεχνία και μοιράζεται τις ίδιες αξίες προσφέρει μια νέα συλλεκτική συσκευασία Chivas 12 “Made for Gentlemen”, που αποτελεί το ιδανικό δώρο για «σύγχρονους gentlemen» που αναζητούν τη μοναδικότητα και το στυλ που ξεχωρίζει.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας η Globe-Trotter δημιούργησε μία βαλίτσα-τρόλεϊ 20 ιντσών Chivas 12 “Made for Gentlemen” και το μπαούλο Globe-Trotter Steamer Trunk που θα διατίθεται στο κατάστημα-ναυαρχίδα της Globe Trotter, στην Albemarle Street, του Λονδίνου, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις του θα διατεθούν στο φιλανθρωπικό ίδρυμα The Prince’s Trust.
Ο Richard Black, Global Brand Director του Chivas Regal δήλωσε σχετικά με τη συνεργασία: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με την Globe-Trotter για την τέταρτη φάση του δικού μας ταξιδιού “Made for Gentlemen”. Οι αξίες μας και η προσέγγισή μας στη δεξιοτεχνία μας προσφέρουν χώρο και πολλές ευκαιρίες για συνεργασίες. Οι σύγχρονοι τζέντλεμαν αναζητούν συνεχώς αυθεντικά και κομψά προϊόντα όπου και εάν βρίσκονται στον κόσμο, και πιστεύουμε ότι οι τρεις συλλεκτικές εκδόσεις που θα συν-δημιουργήσαμε με τη Globe-Trotter θα μπορούσαν να αποτελέσουν το διαβατήριό τους για τέτοιου τύπου εμπειρίες».
Ο James Fisher, Global Marketing Director από την Globe-Trotter, συμπλήρωσε: «Η πρώτη κιόλας μας συνάντηση εξελίχθηκε σε μία συναρπαστική και ευχάριστη ανταλλαγή ιδεών. Ανακαλύψαμε, μάλιστα, ότι ο Chivas Master Blender Colin Scott, στο μεγαλύτερο διάστημα της σαραντάχρονης καριέρας του ταξιδεύει με Globe-Trotter αποσκευές. Κάποιες από τις Globe-Trotter αποσκευές είναι συνταξιδιώτες για μία ζωή και συχνά γίνονται κειμήλια, ενώ οι φθορές τους αντικατοπτρίζουν τις προσωπικές περιπλανήσεις των ιδιοκτητών τους. Απολαύσαμε πραγματικά το σχεδιασμό της τρίτης συλλεκτικής έκδοσης που αναδεικνύει τη δεξιοτεχνία μας με σύγχρονους τρόπους».