Μπορεί ένα cocktail να σου πει μια όμορφη ιστορία; Επιτέλους το Campari Red Diaries επιστρέφει με το Entering Red, μια αινιγματική ταινία μικρού μήκους από έναν βραβευμένο σκηνοθέτη και με πρωταγωνίστρια μια διάσημη ηθοποιό του Hollywood. Η γεμάτη μυστήριο και ρομαντισμό ταινία υπόσχεται στους θεατές ένα απροσδόκητο ταξίδι ανακάλυψης στον κόσμο του Campari. Με το brand να υπόσχεται πως «Κάθε cocktail διηγείται μία ιστορία», το Entering Red όχι μόνο αποκαλύπτει μια ιστορία γεμάτη ίντριγκες, αλλά αποτελεί και μία ωδή προς το εικονικό Negroni, το cocktail-υπογραφή του Campari, το οποίο σηματοδοτεί την εκατοστή επέτειο του brand για το 2019.
Η νέα ταινία μικρού μήκους θα αποτελέσει το κεντρικό στοιχείο της φετινής καμπάνιας, με πρωταγωνιστές την παγκοσμίου φήμης ηθοποιό και πρωταγωνίστρια της επιτυχημένης ταινίας Blade Runner 2049, Ana de Armasκαι τον Ιταλό ηθοποιό Lorenzo Richelmy. Η σκηνοθεσία της ταινίας ανήκει στον βραβευμένο Ιταλό σκηνοθέτη Matteo Garrone, γνωστό από την πιο πρόσφατη ταινία του «Dogman» (2018), η οποία έλαβε το βραβείο Καλύτερου Ηθοποιού στις Κάννες, ενώ έχει προταθεί από την Ιταλία για το Βραβείο Όσκαρ ως καλύτερη ξενόγλωσση ταινία του 2019. Με αγάπη για τον κινηματογράφο και ως κύριος χορηγός του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας της La Biennale di Venezia, το Campari δημιούργησε μια νέα, συναρπαστική ταινία που έρχεται να εμπλουτίσει τη συλλογή ταινιών μικρού μήκους του θρυλικού ποτού.
Το φετινό cast θα περιλαμβάνει χαρακτήρες από την ταινία ‘Red Hands’, έξι από τους καλύτερους μπάρμαν του κόσμου, καθώς και social influencers που θα βρεθούν μπροστά από την κάμερα για πρώτη φορά. H Ana de Armas, πρωταγωνίστρια της ταινίας, δήλωσε: «Είναι μεγάλη μου τιμή να συμμετέχω στην ταινία, Entering Red, καθώς και στην καμπάνια Campari Red Diaries. Ήταν μεγάλο προνόμιο για μένα να συνεργαστώ με τον καταξιωμένο σκηνοθέτη Matteo Garrone. Μου άρεσε πολύ που υποδύθηκα έναν χαρακτήρα με τόσο έντονο πάθος και περιέργεια στο ταξίδι αυτογνωσίας του στο Μιλάνο».
Ο Matteo Garrone, σκηνοθέτης της ταινίας, δήλωσε: «Η φετινή ταινία φέρνει στη ζωή ένα απίστευτα ενδιαφέρον ταξίδι – αυτό της ανακάλυψης του Campari. Προσωπικά, ήταν τιμή για εμένα αλλά και πρόκληση, να έχω την ευθύνη, σε ένα τόσο σημαντικό έτος για το brand, μια χρονιά που γιορτάζουν δύο παγκοσμίως αναγνωρισμένα, πραγματικά ιταλικά σύμβολα. Το Negroni δεν υπάρχει χωρίς το Campari και όλη η ιστορία ξεκινάει μόλις κάποιος μυηθεί στη γλυκόπικρη γεύση του».
Ο Bob Kunze-Concewitz, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Campari, δήλωσε: «Τα cocktails μας είναι κάτι περισσότερο από απλά ποτά. Το καθένα αφηγείται μια ιστορία και φέτος είναι η χρονιά που γιορτάζουμε το Negroni. Και καθώς το 2019 συμπληρώνει τα 100 του χρόνια, το Campari Red Diaries θα του δώσει ζωή, ταξιδεύοντας τους θεατές που θα αφεθούν στο «κόκκινο». Το εκπληκτικό ταλέντο της Ana de Armas και του Matteo Garrone αλλά και πολλών bartenders του Campari από όλο τον κόσμο, χαρίζουν τη δυνατότητα σε όλους να βιώσουν και να ανακαλύψουν την ιστορία του εμβληματικού αυτού cocktail».
Η πρεμιέρα του Entering Red θα πραγματοποιηθεί στη γενέτειρά του, στο Μιλάνο, με μια εκδήλωση στο κόκκινο χαλί στις 5 Φεβρουαρίου 2019, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιηθεί και το ψηφιακό λανσάρισμα της ταινίας. Η ταινία μικρού μήκους θα είναι διαθέσιμη στο επίσημο YouTube κανάλι του Campari. Μπορείτε να ακολουθήσετε τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του Campari για περισσότερες πληροφορίες.