Ραγίζει καρδιές η νέα διαφήμιση της βρετανικής αλυσίδας πολυκαταστημάτων John Lewis που ξεκίνησε να προβάλλεται εν όψει Χριστουγέννων και «έριξε» τα social media, προκαλώντας ποταμούς δακρύων από τη συγκίνηση.
Η διαφημιστική καμπάνια αξίας 7 εκατομμυρίων λιρών Αγγλίας επικεντρώνεται στην τρυφερή σχέση που αναπτύσσει ένα επτάχρονο αγόρι, ο Joe, με έναν χνουδωτό ήρωα, τον Moz –γέννημα της φαντασίας του; – ο οποίος παρουσιάζει μια καταπληκτική ομοιότητα με έναν από τους ήρωες της ταινίας της Disney «Μπαμπούλας Α.Ε.» (Monsters, Inc, 2001).
Πρόκειται για τη δέκατη κατά σειρά χριστουγεννιάτικη διαφήμιση τουJohn Lewis που περιλαμβάνει μια ολόκληρη σειρά συναφών προϊόντων –από παιχνίδια και βιβλία, μέχρι κούπες και είδη ένδυσης.
Το φινάλε της ιστορίας ανάμεσα στους δυο φίλους συγκινεί βαθιά το κοινό, ενώ ανάμεσα σε εκείνους που έβαλαν τα κλάματα και, μάλιστα, ζωντανά στην τηλεόραση, ήταν και η πρωταγωνίστρια του «Strictly» Charlotte Hawkins.
Τη σκηνοθεσία του 2λεπτου τηλεοπτικού διαφημιστικού spot, πουξεπέρασε το 1,5 εκατομμύρια προβολές μέσα σε μόλις 24 ώρες από την πρώτη προβολή του στη βρετανική τηλεόραση, υπογράφει ο –βραβευμένος με Όσκαρ, παρακαλώ– Michel Gondry, ενώ το τραγούδι που ακούγεται και είναι διασκευή του κλασικού πλέον “Golden Slumbers” των Beatles, ερμηνεύουν οι Elbow.