Ξέρεις ότι τα Χριστούγεννα πλησιάζουν όταν στο διαδίκτυο ξεκινούν οι πρώτες διαφημίσεις. Την προηγούμενη εβδομάδα μάλιστα, η εταιρεία John Lewis κυκλοφόρησε την πρώτη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση και φέτος σε αντίθεση με προηγούμενες χρονιές, αποφάσισε ότι δεν ήθελε να κλάψει κανείς μας.
Τώρα ήρθε η σειρά της βρετανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Sainsbury’s να παρουσιάσει ένα συγκινητικό μιούζικαλ με πρωταγωνιστή έναν μπαμπά που ψάχνει απεγνωσμένα να βρει το κατάλληλο δώρο για την οικογένειά του. Μία σκέψη δηλαδή που βασανίζει όλους τους ανθρώπους τέτοια περίοδο.
Είναι γεγονός πάντως ότι στην Βρετανία υπάρχει έντονος ανταγωνισμός για τα πρωτεία της καλύτερης Χριστουγεννιάτικης διαφήμισης. Για να δούμε φέτος, ποια θα είναι εκείνη που θα τραβήξει το ενδιαφέρον των χρηστών.