Ποιος θα φέρει τα Χριστούγεννα στην H& M; Το διεθνές ίνδαλμα της ποπ, Katy Perry, η οποία θα πρωταγωνιστήσει στη Χριστουγεννιάτικη Καμπάνια του σουηδικού fashion brand για το 2015. Η Katy θα εμφανιστεί σε μια παγκόσμια τηλεοπτική και έντυπη καμπάνια που εξυμνεί την πιο αγαπημένη εποχή του χρόνου με το αυθεντικό στυλ της H&M, αποπνέοντας το πνεύμα χαράς και συντροφικότητας των Χριστουγέννων. Η καμπάνια λανσάρεται σύντομα, μέσα στο Νοέμβριο του 2015.
Η επιλογή της Katy Perry δεν είναι τυχαία αφού για την ίδια η H&M αποτελεί ένα από τα αγαπημένα της fashion brands: “Τα καταστήματα της H&M ήταν ένα από τα πρώτα που είχα επιλέξει, όταν άρχισα να δημιουργώ το προσωπικό μου στυλ. Όλα αυτά τα χρόνια, μου αρέσει να εμπλουτίζω συνεχώς τη γκαρνταρόμπα μου με κομμάτια της H&M. Ένας από τους λόγους που λατρεύω τα Χριστούγεννα είναι ότι μπορώ να φοράω άνετα και χαριτωμένα ρούχα και η H&M δίνει αυτή τη δυνατότητα σε όλους ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας. Ανυπομονώ να δει όλος ο κόσμος τη δουλειά που κάναμε με τον Jonas Åkerlund και τον Dan Jackson”, δήλωσε η δημοφιλής ερμηνεύτρια
“Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που η Katy Perry θα πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια μας φέτος τα Χριστούγεννα. Λατρεύουμε τα πάντα στην Katy, από το απίστευτο ταλέντο και την ενέργειά της μέχρι την παιχνιδιάρικη διάθεση του προσωπικού της στυλ”, δήλωσε η Pernilla Wohlfahrt, Επικεφαλής Σχεδίασης της H&M.
Η Katy Perry είναι η μία από τις πιο γνωστές ερμηνεύτριες του κόσμου κάτι το οποίο αποτυπώνεται και στην κυριαρχία της στα social media. Αξίζει να σημειωθεί πως ήταν η πρώτη καλλιτέχνης που ξεπέρασε τα 75 εκατομμύρια downloads και αποτελεί την κορυφαία σταρ στο Twitter, με 72 εκατομμύρια followers. Είναι η μόνη καλλιτέχνιδα που είχε πέντε τραγούδια από το ίδιο άλμπουμ στο No 1 του Billboard (“California Girls”, “Teenage Dream”, “Firework”, “E.T.” και “Last Friday Night”) και η μοναδική μέχρι σήμερα με δύο βίντεο (“Roar” και “DarkHorse”), τα οποία ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο views στο Vevo. Αυτό το διάστημα βρίσκεται στην περιοδεία Prismatic World Tour σε Ευρώπη, Ασία και Νότια Αμερική.
Μπορεί να μη χρειαστεί να περιμένουμε πολύ για την αποκάλυψη της συλλογής αλλά σίγουρα η sneak pic από την καμπάνια φανερώνει πως ίσως για πρώτη φορά τα κλασικά χριστουγεννιάτικα prints (χιονονιφάδες, τάρανδοι κτλ.) θα αποκτήσουν τόσο στυλ!
Εν αναμονή…