Επιτέλους, η φετινή χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της John Lewis είναι εδώ, αλλά δε θέλει να σας κάνει να κλάψετε (θα σας αρέσει όμως)

Η εταιρεία John Lewis (retailer στη Μεγάλη Βρετανία) κάθε χρόνο μάς κάνει να περιμένουμε τη χριστουγεννιάτικη διαφήμισή της πώς και πώς, φέτος όμως, σε αντίθεση με άλλες χρονιές, έχει αποφασίσει να μη μας κάνει να κλάψουμε. Το φετινό της σποτ είναι αισιόδοξο προσπαθώντας να αποτελέσει ένα αντίδοτο στις πολιτικές και κοινωνικές αναταραχές της χρονιάς που πέρασε και όσα ακολούθησαν το… Brexit.

Πρωταγωνιστές ένα τραμπολίνο, ένα κοριτσάκι, αλλά, μεταξύ άλλων, και μερικά χαριτωμένα ζωάκια – π.χ. δύο αλεπούδες, ένας σκατζόχοιρος, μερικοί σκίουροι αλλά και ένας σκυλάκος, ο Buster – σε μία διαφήμιση και μία εκστρατεία που κόστισε συνολικά 7 εκατομμύρια λίρες.

Η εταιρεία συνεργάζεται μάλιστα και με το Snapchat δημιουργώντας ένα ειδικό φίλτρο που μεταμορφώνει τους χρήστες στον Buster, τον ήρωα του διαφημιστικού, ενώ θα δημιουργηθούν και ειδικά Twitter stickers, αλλά και το hashtag #BusterTheBoxer για την προώθηση της καμπάνιας.

Δείτε το video της John Lewis που φέτος θέλει να σας κάνει να… χαμογελάσετε!

Previous ArticleNext Article