Πώς να φροντίσεις τα πόδια σου μετά τα τακούνια που φορούσες στις γιορτές

Μην μου πεις ότι τις γιορτινές μέρες δεν φοράς τακούνια γιατί δεν θα σε πιστέψω… Μπορεί να είναι στιλέτο μέχρι και χοντροκομμένο τακούνι αλλά μερικούς πόντους θα δώσεις στον εαυτό σου. Πώς θα αναδείξεις στο κάτω κάτω το υπέροχο φόρεμα που μόλις πήρες; Μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος λένε, γι’ αυτό και θα τα φοράς όλη νύχτα. Τι γίνεται όμως την επόμενη μέρα που θα έχεις τακούνι-hangover; Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα για να επαναφέρεις τα πόδια σου.

► Όταν γυρίσεις σπίτι βάλε κατευθείαν πάγο στα πόδια σου, μπορεί να μην το ευχαριστηθείς ιδιαίτερα αλλά την επόμενη μέρα θα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση.

► Κάνε ένα ποδόλουτρο με ζεστό νερό και άλατα. Θα χαλαρώσουν τα πόδια σου και το ίδιο και εσύ.

► Κάνε ένα μασάζ στα πόδια ή ακόμα καλύτερα βάλε κάποιον άλλον να σου κάνει.

► Κάνε 15′ yoga. Με το τέντωμα θα ζεσταθούν οι μύες σου και δεν θα πονάνε τόσο πολύ τα πόδια σου. Μην βιαστείς να τελειώσεις, κάν’το σιγά σιγά για να μην πονάς κιόλας.

► Βάλε μια κρέμα θεραπείας ποδιών που θα βρεις στο φαρμακείο για να ηρεμήσουν τα πόδια.

► Κατά προτίμηση μην περπατήσεις κατευθείαν με φλατ παπούτσια γιατί θα είναι πολύ απότομη η αλλαγή. Βάλε κάποιο παπούτσι με χαμηλότερο τακούνι.

Previous ArticleNext Article

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *